tittar lite idolfinal - nyhetspaus nu dock.
även msn med J.
och läsande av gamla grejer jag skrivit.

"Jag tänker att nu kommer han, nu kommer Freddy Krueger och sticker sina knivar i mig, sticker dem långt in och sprättar upp mig inuti och utanpå,
och kvar kommer bara vara blod och trasiga tarmar."

och det var riktigt länge sedan nu. allt skrivande var länge sedan nu.

brev från ångestenheten idag. har tid 7:e januari. jag är rädd faktiskt.
och när jag hade läst så grät jag, för jag insåg att det faktiskt är på allvar, att jag faktiskt är sjuk.
känslan just då... obeskrivligt ledsam. äcklig. jag vet inte. jag kunde inte göra något annat än att gråta.
tanken på att kanske behöva äta medicin resten av sitt liv är inte så jävla kul.
7:e januari kommer vara både bra och dålig. jag kommer vara livrädd då med. fram tills dess kanske.
vi får se. får återkomma då..

nervös för jobb imorgon.

lite update tänkte jag, var ett tag sen sist,
egentligen borde kvällen spenderats med en bokanalys, men nej, jag orkar inte.
istället var jag först på jakt efter kitchenaid på stan, för att se färger och sådär. så nu är den blå på väg hem till mig snart.
(den som heter iceblue i usa men som i sverige har fått namnet mint)
det har även blivit massa how i met your mother.
man bara måste älska det.

iallafall.
stipendiepengar i fredags. femtusen kronor. kitchenaid för hela slanten.
jobberbjudande igår. till ett jobb jag inte ens har sökt. och jag tackade ju ja såklart.
varannan lördag bli det till att gå upp helvetiskt tidigt och jobba mellan 06.00 och 15.00.
har däremot inte fått pengar från skolan för lunchen på praktiken. och det gör mig rätt grinig, för alla andra i min klass har fått pengarna. så imorgon tänker jag storma in på min lärares "kontor" och kräva pengar nu.
(de ska nämligen gå till världens finaste skjortklänning)
awesome airkicks.

sömnen väntar.