1. Var är din mobiltelefon? till höger om mig

2. Var är din andra hälft? you tell me

3. Ditt hår? slarvig knut

4. Ditt humör? som vanligt när man haft 520 lunch

5. Din dagsplan? har två timmar kvar av dagen. på den tiden hinns inte jättemycket med faktiskt..

6. Det bästa du vet? det finns tusen bra saker. kattpussar är en. höstdagar med sol och lagom mycket kyla. första snön.sånadör sms som får dig att tokle hela dagen. när det kommer en bra låt i listan som får dig att bli tokpepp fast att du är trött, klockan är fem, det är skitkallt och du är på väg till jobbet.

7. Din dröm i natt? vitt.

8. Ditt livsmål? knodds.

9. Rummet du är i? vardagsrummet

10. Din hobby? tvserier. iz geek

11. Din skräck?

12. Var vill du vara om sex år? moder. plus ha ett värt jobb med värda kolleger. och en jävligt fin man att dela livet med.

13. Var var du igår kväll? hemma. soffläge och kolla på svtplayserier

14. Vad är du inte? astronaut? dinosaurie?

15. En sak du önskar dig? ett nytt jobb. &någon att dela alla vardagsgrejer med.

16. Var växte du upp? sbg.

17. Det senaste du gjorde? städade hela lägenheten. (diskade dock inte, tänkte att det är okej att ta det imorgon)

18. Dina kläder? byxor, tom&jerry -tröja. svart kofta. nya ringen.

19. Din tv? är enorm. och "ny"

20. Ditt/dina husdjur? en ung kattherre som bor med mig och två buskatter som bor hos mamma

21. Din dator? can haz chezburker.

22. Din bästa ägodel? svårt att välja någon specifik pryl. kattlivet räknas inte riktigt som en ägodel.

23. Saknar någon? för många.

24. Din bil? you tell me.

25. Något du inte har på dig? tyrolerhatt?

26. Favoritaffär? h&m. åhléns. cervera. &alla affärer som har bra köksprylar.

27. Din sommar? den var bitvis jävligt bra och bitvis jävligt jobbig och tråkig. men fokus på bra bitar. bra bitar innehöll sol, mina finaste vänner, god mat och jävla massa dryck.

28. Älskar någon? cosmos och de andra katterna. min bror- över allt annat. mamma såklart. och bff.

29. Favoritfärg? blått.blåttblåttblåttblåttblått.

30. När skrattade du senast? till någon av alla serier jag har kollat på sen jag kom hem. i guess.

31. När grät du senast? idag. till någon av alla serier jag kollade på. dock bara en sån där liten "jag-är-för-j'vla-blödig-just-nu"-tår. sist jag grät riktigt jävla mycket var när opie dog i soa. fick inte luft.