29:e maj!
(take a walk on the wild side)

markus krunegård på repeat.
det blir så ibland.
det blev även kent tidigare idag, och snart byts det till järnspöken.
allt pga gårdagens händelser.

Mys med martina på stan, vid hötorget gick vi förbi Mr. L och det kändes som om att mitt hjärta hoppade ur bröstkorgen på mig.
och jag visste inte riktigt vad jag skulle ta vägen.
och han såg mig, såg att det var jag, har svårt att tro något annat. det var minen han gjorde som avslöjade honom om man säger så.
och sen blev det cigarettinköp och sen satt vi vid hötorget och pratade om saker som är jobbiga ett tag.
Inhandlade en bikiniöverdel för 29.50, om det var värt det liksom.

men ja.
det blir balkong och kent tror jag.
järnspöken på repeat ett tag.
han är mitt järnspöke verkligen.

"ikväll ikväll, jag lovar dig ikväll, vi är en hemlighet,
ge mig en kyss, ge mig en smäll, iallafall någon form av närhet."

och det gör fortfarande så svinigt jävla ont.
(det kan han ha iallafall)
long time no see.
jag har helt enkelt varken haft ork eller lust att skriva.
okej om man inte har ork liksom, så länge man har lust gör man det ändå menar jag.
jaja.

just nu lyssnas det på scarlett johansson's skiva, mysig stämning på den.
hennes röst är jävligt skön, och annorlunda.
we like. alot.

så, har jag något att klaga på.
plenty,

bland annat alla jävla texter som går runt på olika sidor, saker i stil med
"om du inte lägger upp den här texten tycker du att det är okej att våldta folk"
jaha?! vafan! lägg ner!
jag blir så förbannad. är det inte underförstått att folk inte tycker att det är okej?
och sen allt det här med att ha rosor efter sitt msn-namn när folk har dött,
okej, jag tycker att det är jävligt fel att det händer, som det här med riccardo, men nu är det så att den där rosen efter mitt msn-namn varken gör honom mindre död eller att hans familj sörjer mindre.

jaja.
dusch och disk väntar.
ha det.