det tittas på minnesstund och dricks te.
jag kan ärligt säga att jag fortfarande är chockad över att michel jackson är död, det har liksom inte lagt sig än. jag kan inte förstå det, jag trodde faktiskt att han skulle överleva mig, att han var nästintill odödlig. helt sjukt.
jag kan inte påstå att jag har lyssnat massvis på MJ, men det är ju faktiskt så att man kan alla stora låtarna, hör man en så sjungs det med och man vill bara dansa. det är min relation till MJ, och nu tänker jag gå vidare med det här inlägget och fokusera på annat.
(måste bara tillägga att brooke shields tal är vackrast)

söndagskvällen var så otroligt fin, jag träffade underbara bruden L och tog en lång promenad runt hela kungsholmen. det var hur fint som helst, vädret var underbart, och det fina med det hela var att vi inte alltid visste vart vi var. sen satt vi under bron, där jag tycker väldigt mycket om att sitta, och fortsatte prata om livet och sjöng och mös. det var det finaste på länge.

idag har jag tvättat och läst. och hunnit med en sväng till biblioteket och lånat fem böcker (gunnar ardelius/när du blundar tittar jag, hjalmar söderberg/doktor glas, hjalmar söderberg/historietter, vladimir majakovskij/dikter i urval, edith södergran/vaxdukshäftet) en härlig samling som ni ser.
och har bokat tvätttid imorgon för att tvätta lakan. har kommit fram till att jag skulle bli en bra hemmafru. haha.

lördag var en fin dag, efter jobb och sånt så tittade jag och mamma på dunderklumpen och drack vin. hur fint som helst.
i fredags hade en sprinkler gått igång på jobbet, bara en, men det var den som var vid utgången, så det var inte så jävla najs. skönt att jag missade det. men jävligt kul att höra historien.
nästa vecka är ledig och jag fyller år, men sen är det jobbjobbjobb. det känns bådeoch måste jag säga. det blir nog bra.

nu blir det mer läsning, lite prat med mina fina klasskamrater och fortsatt tittning på minnesstunden <3