skola imorgon.
jag längtar.
samtidigt kommer jag sakna praktiken, för det var så otroligt mysigt, så sitt sätt.
filip var bäst, vi har samma humor.
han påminner om F, det är därför tror jag.

annars är allt helt okej.
M har åkt tillbaka till berga igen, som vanligt.
fast nu är det inte så många helger kvar.
sen ska han till sydafrika efter det, så då ses vi ju inte på en månad igen, men ja.
jag kan inte göra mer än att vara ledsen.

vi var hemma hos hans mor idag.
det var mysigt, satt i solen och drack te, sen gick vi på en promenad.
jag känner hur jag mer och mer anpassar mig själv till "flickvänsrollen", hur jag saknar honom mer och mer för varje stund han är borta - det är inte den jag var för något år sedan.
fast skönt det också.

ibland är jag som en uppgradering av mig själv.

Fredagen var chokladfestivalen.
jag mådde illa efter den första biten, det var typ en fjärdedel av vad som fanns, så det kände inte så bra.
efter att ha gått ett varv tvingade jag de andra att sitta och titta på när jag hällde i mig själv vin.
på så sätt lyckades jag slösa bort 60 kronor.
jag kan inte säga att det var värt så mycket pengar, men det var bra för stunden.

imorgon är det skolfoto.
jag vet inte vad det blir för kläder, men håret är nyfärgat iallafall, så det blir ingen utväxt här inte.
jag funderar på att lägga mig och läsa eller titta på tv eller något annat ovettigt.
(måste ju faktiskt upp vid åtta imorgon. haha. nej, riktigt lång sovmorgon efter nästan tre veckors uppvakning vid halv fem.)

vi säger så
men Lisa får sjunga vidare en stund till..