här kommer en försenad bild från helgen. någon dag kanske jag orkar lägga upp lite fler...


i övrigt är det väl rätt bra med mig. har varit sjukt seg idag, både jag och min frukostkamrat var helt slut och skrattade åt oss själva och varandra. det roliga i att vi var lika borta fast att hon hade sovit för lite och jag för mycket. usch.
sen fick jag lättöl i hela ansiktet.
sånt som händer.

nej men snart ska jag ta och gå och lägga mig tror jag, hoppas på att morgondagen blir bättre.
den här veckan är kort, bara imorgon och onsdag, sen är jag ledig till tisdag. skööönt.

hmm.
Den här helgen har varit den finaste på riktigt länge. Jag har dock sovit bort all min lediga tid, men det är så jävla värt när man får sova bort den med någon som är så otroligt vacker. Nu ska jag sova igen, och försöka få ut honom ur mitt huvud en liten stund, så att jag kan somna in utan att tänka för mycket på att jag är ensam. Till vi hörs igen, när det nu blir, jag är dålig på update, så bjuder jag på en halvdålig bild på den vackra pojken som fick mig att vilja stanna tiden helt och leva kvar i lördagen för alltid. Om jag kan hitta den förbannade funktionen via telefonen vill säga...

har varit sämst på uppdatering, och tänker fortsätta vara det ett tag till-
på jobbet går det bra, men känner att frukostdelen är mer min grej än kakbuffén, och den andra tjejen tycker tvärtom, så det ska vi nog fixa. idag har typ varit segaste och tråkigaste dagen på länge.

men förutom det så vill jag bara skriva att jag vet vad min mamma ska få i julklapp/födelsedagspresent, jag tänkte försöka spara pengar till en resa för oss båda till marocko i april nästa år.
fett soft! så får det bli.
och det är alltid mycket lättare att spara pengar när man har ett mål, och speciellt när det gäller en sån mysig grej som att resa!

men nu MÅSTE jag sova. puss!

ska gå och lägga mig om några minuter-. kvällen har spenderats vid datorn, surfandes på massa sidor som säljer skor och liknande. och jag blev bara tvungen att klicka hem de här skorna, har läst massa bloggar som nämner dem och de ska tydligen vara jävligt sköna. och snygga är de också. eftersom att det inte fanns svarta i mina storlek så fick det bli korallfärgade, vilket också är jävligt najs.
så, om 2-3 dagar skulle de vara mina. mmmm. dreeeeeeegeellllllllll.

nej nu jävla kallar sängen på mig. &om jag inte går nu så har jag snart gjort av med hela lönen innan den ens har kommit.
på fredag tänkte jag nog köpa mig en ny telefon förresten.
fan vad jag är bra på att göra av med pengar

godnattpuss!


vi knarkar den här låten. sen sminkborttagning och sömn.
någon dag ska jag orka skriva massa saker osm jag har tänkt länge på, men det får bli någon gång när jag inte är helt död.
!!!!

Tävlingsbeskrivning
Nu har du chansen att vinna skogarderoben du alltid drömt om! Tävla tillsammans med TLC och Brandos.se om 40 par skor!


Priser
40 par skor från Brandos.se
(till ett värde av 40 000 SEK)


tävla här


tandborstning.
om tio minuter ska jag röra mig ner mot tåget för att åka till jobbet.
det går faktiskt rätt bra att gå upp tidigt och sånt där, trodde att jag skulle ha svårare att vänj mig, det var ju ett tag sen liksom.
fast idag är jag jävligt trött i ögonen, så det får bli glasögonen på nu under resan, för att slippa anstränga mig så jädra mycket.
men aa. annars går allt bra. igår jobbade jag över tolvtimmar, vi hade evenemang och det var massa saker på gång i huset. så ere ibland.
nu  ska jag dra på mig strumpbyxor och gå. när jag kommer hem efter jobbet ska jag försöka att inte sova, men jag kommer nog inte att orka hålla mig själv i från det.
puss


första dagen på jobbet har gått jättebra. jag skulle nästan redan nu kunna säga att jag älskar mitt jobb.
alla är så himla fina med mig.
&så påbörjades en stegtävling idag, så de frågade om jag ville vara med, det kan man ju inte tacka nej till, så det var bara att hämta ut en liten apparat och börja gå.
Det bästa var när vi bara stod och inväntade lunchgästerna och det inte fanns något mer att göra än just stå, då ropade hon jag jobbar mest med när det är frukost "stå och hoppa när det inte finns något at göra, vi måste få flest steg!"
fint.

annars har jag suttit på terrassen högst upp i huset och kollat ut över stockholmsmorgonen. det var fint. tänk att alla mina dagar kan vara så nu.
och att mina arbetskamrater kommer ungefär var tionde minut och frågar om jag vill ha kaffe.

fast det bästa var ju att jag hade fått mejl från kvinnan jag hade min först intervju med, som undrade om jag hade fått ett nytt jobb. och det skrev jag ju att jag hade fått. som svar fick jag "Vad glad jag blir för din skull. Du kommer att göra succé."



idag önskar jag att jag var lite mer som henne. hon är ju snygg som få och hur jävla duktig som helst. mmm.
om lite mer än en timme ska jag bege mig till min nya arbetsplats och skriva under papper, få nycklar och ha en liten rundtur. hur fett som helst. tänk att jag börjar där på måndag-.
så jag ska kolla lite mer på denna underbara brud, dricka kaffe och känna mig som en boxare i min morgonrock. efter det ska jag komma på vad jag ska ha på mig, dra lite mascara på fransarna och bege mig ut i dagen.

nu har en av de finaste kvinnorna i mitt liv dött. och det var ju väntat, men det gör ändå lite ont i hjärtat när jag tänker på att jag aldrig mer kommer få sitta och dricka kaffe och prata om världen med henne.
låt oss nu säga adjö ingegerd. och på återseende. du var vacker som få. ♥

dagen började med att mamma väckte mig och sa att det inte blir någon lunch, för hon skulle minsann stanna hemma idag. ibland är det så också.
så då passade det ju bra att åka in till stan lagom till det att affärerna öppnar och köpa sista paret snyggskorna i storlek 36. likadana skor som jag köpte för två veckor sen i blått blev nu alltså mina i svart också. de är så otroligt sköna och jag har använt de blå varje dag sen jag köpte dem, så varför inte köpa ett till par.
sen var jag in på h&m och hittade perfekta svarta långkjolen och en riktigt fin såndär mysig kort tjocktröja.
efter det var jag över till ylva, städade och vädrade mattor, fikade och följde henne halvvägs till jobbet.

nu ska jag kolla på boston legal och äta melon. ikväll hoppas vi på utgång.
skål!

"vad gör du på ditt innanlår?!!"
åh. hanna hellquist. jag älskar dig.

måste bara berätta hur mycket jag gillar min brors nya flickvän. är nog lite kär i henne. på ett sånt där vänskapligt sätt ni vet.
skrev ett sms till min bror om att jag hade fått jobbet. han skrev grattis. en minut efter fick jag ett sms från bruden med "grattiiiiis! din bror berättade! vad kul! när börjar du?"
det är så fint att man nästan får tårar i ögonen.
jag skulle nästan vilja säga att jag älskar henne.

nu ska jag dricka upp min lilla flaska med ginger ale och sova, imorgon ska jag äta lunch med min mammor.

den här bilden ger sommarlängtan


och bästa kommentaren jag har fått på bilden är;
"Har du en TJOCKTV hemma!?"

så är det. mamma köpte diamantörhängen istället för tv. vi kvinnor har andra prioriteringar.

JAG BÖRJAR MITT NYA JOBB PÅ MÅNDAG!!!

har suttit och njutit av uppvisningen från VM i konståkning. fina grejer.
det finns så himla många fina små gossar och brudar som är helt stört duktiga liksom.
men nu ska jag ge mig av till affären och köpa ketchup och kanske något att grilla, sen är då långholmen som gäller för bloggfikagrillning. najs!