Har druckit några drinkar med tranbärsjuice i ikväll. Trött.
Har också träffat katten som blir min på heltid om en månad. han är så jävla fin. Så mammakär så det gör ont i hela kroppen av tanken på att jag kommer ta honom från henne.

Ser vi till saker närmre i tiden så ska jag träffa J och kolla på skins. Något vi har pratat om ett tag men inte gjort på grund av den dåliga timingen i att han skulle åka till USA i typ en månad. Han kom hem idag. På lördag får jag träffa honom.
Sånt göt mig pirrig.


Nästa vecka blir jag kattvakt till mina nuvarande bebisar. Försöker tänka positivt om livet just nu. Efter en månad har jag snart lyckats vända på det. Om dryga veckan ska jag kunna bo hemma själv.

Den här lördagen kommer göra mycket för välmåendet.

Godnattpussar.


om sex minuter ska jag gå och möta en av de finaste kvinnorna i mitt liv. ta hand om henne när hjärtsorgen känns alltför stor för att kunna rymmas i en liten kropp.
när man vet att man kommer vara utan den man älskar mest i tre månader utan att kunna ringa, alla känslor som inte ryms riktigt.

här finns alltid en plats. en famn. skratt och tårar.
om två minuter går jag.

godnatt.
 
ska ta tag i det här nu. livet. välmåendet.
måste sluta stå och stampa på samma ställe.
måste sluta hålla fast vid det förflutna nu.
det.
inställningen ska jobbas på.
huvudet ska bli bra.
kroppen ska bli bra.
ungefär så.
 
annars är det os. vart fjärde år är sommaren underbar pga os.
mm..
os-pussar