har försummat bloggen ett tag nu. ska bättra mig så fort jag får lite tid över till det!
sen sist har jag i alla fall;
-varit på dansföreställning och druckit drinkar på tiki room
-haft middag för fina vänner för att fira in nya året i förväg
-haft riktig nyårsmiddag med familjen. det var det finaste nyåret någonsin, hade inte ångest en sekund ens.
-börjat jobba igen. fast är numera chefslös. galet. &skönt.
-fixat klart köket här hemma och fått upp de senaste tavlorna. och jag och robin satte ihop världens jobbigaste paket som blev en byrå efter tre timmar, fast det var nog innan det blev nytt år.
-och så fick jag världens finaste julklapp av min morfar, han hade fixat över allt filmer från när jag och min bror är små till dvd. älskar de där filmerna! alla mina minnen är från dem!
 
och nu planerar jag inför nästa fredag då det ska firas att det bara är ett halvår kvar till vi ska fira min födelsedag igen! bästa festen!

snart ska jag komma med bilder på allt och skriva mer utförligt om allt, men puss på er så länge!
kräjsi pipill, lista,