jag vill fråga om jag får kyssa honom, men det är en farlig fråga.
jag vill slippa hindra impulsen, men den är lika farlig den.
ikväll får det räcka med att förlora mig i dina ögon. ikväll får det räcka med att du faktiskt ger mig en puss innan du går.
ikväll får det räcka med att veta att vi kanske aldrig mer ses.
att vara på väg hem och vilja smsa p och säga att jag saknar honom. det som hindrar mig; att han inte använder sitt svenska nummer. men vi vet alla att jag just nu bara vill ha honom nära mig, hålla om honom och känna tryggheten.

http://www.alliansfrittsverige.nu/2011/02/de-fattiga-har-inte-orkat-bli-rika.html

och så har vi ju den sköna kommentaren;

"Det är så lätt att bli rik, det är bara att sluta vara fattig!"


har haft telefonintervju. vi får hoppas på det bästa. det vore fett med ett jobb.
och speciellt om jag får jobba med min fina vän.

annars tänkte jag bara ge er den här underbara låten
Roy Orbison – She's A Mystery To Me

kärlek

citat av mig själv i ett brev som snart kommer landa hos min älskade c.

"Jag vill lyssna på musik som får mig att gråta. Jag vill sitta på pallen framför fönstret, med kaffe i hand och lyssna på musik som får mig att gråta."

det här är nog faktiskt något av det vackraste jag har skrivit på länge.

kärlek

tvättstuga, kaffe vid fönstret, låtar som får mig att gråta, cosmopolitans, melodifestival, grönsaksdipp, högläsning, jägermeister och choklad