ikväll är det regina spektor och ett litet glas vin som gäller innan jag somnar in.
helgen har varit annorlunda men jag hade inte tänkt skriva om det.
det var ett tag sen sist, jag har varit dålig på att skriva överhuvudtaget på senaste tiden. jag har en liten anteckning från cypern skrivet i pärlblocket.
"jag har glömt hans röst. hur den låter. hur den säger de finaste ord jag någonsin hört"
&det är det sista jag har tänkt om honom.
resan var viktig för mig på det sättet, det gav mig en chans att glömma allt och gå vidare.
så förhoppningsvis slipper vi läsa mer om det liksom. ehe.

just nu är det kaos på andra sätt i mitt liv, saker som egentligen inte rör mig, men jag är arg iallafall.
men just nu funderar jag på att ge upp allt för inatt och försöka skriva färdigt ett brev som jag skulle ha skickat för evigheter sen.
någon annan dag ska jag skriva om allt annat som hänt, om min fina resa och sådär, men ikväll får det här räcka.

kärlek