har legat på balkongen och läst hela dagen, hur mys som helst. jag har även lyckats bli lite brun idag.
nu är det jordgubbste och hanna hellquist sommarprat, det är från igår, och jag tycker att alla ska lyssna på det. hon är fin.
förra veckan var både mys och jobbig, körde massa bil, drack massvis med kaffe och åt alldeles för mycket. min bror lyckades även somna på tåget ner och vaknade när han hade hamnat i kristinehamn, han skulle till hallsberg, där jag och morfar stod och väntade med bilen. så kan det gå när han är iblandad, min bror alltså.
träffade även mina fina sysslingar, lillkillen är så ljuvlig, helt otroligt söt med jättevackra ögon. och min lilla brud, den vackraste som finns. <3
var även uppe på teodoliten och åt sommarens första smultron, cyklade till kapellet, såg ut över fälten och skrålade med i håkanlåtar. och blickade ut över världens vackraste sjö. (bilder kommer sen)

men nu till C, har inga pengar på telefonen och du är inte inne på msn, så jag skriver det här och hoppas på att också få tag på dig snart!! vi har gäster, vilket suger så jävla hårt, så det funkar ju liksom inte. och jag behöver inte umgås, men vi har ingen plats för boende. grinigt värre!

men nu ska jag fortsätta mitt lyssnande och dricka mer te.

pang prego, vin och bara lite mys.
har inte skrivit på ett tag, så nu kör vi allt det fina som har hänt sen sist.
sista skolveckan, min svenskalärare sa att han ska ge ut min novell till sina andra elever, det var något av det finaste jag har hört. ungefär.
hade även polenredovisning i onsdags, det gick bra, höll på att börja gråta en gång, men annars flöt det på, och jag fick väldigt bra recensioner av folk senare. J sa "jag vet att det var jobbigt, men jag är så glad att det var du som åkte, för ingen hade kunnat göra det bättre än dig"
torsdag var det avslutning, fick mvg i bageri b och hade i mvg i omdömet till konditori b, så det såg ju bra ut på den fronten liksom. efter avslutning och hej då kramar drog vi till tanto för att dricka och grilla och umgås, vi hängde där hela dagen. fint. jag tycker om mina fina klassisar.
fredag var mest chill hemma, sov länge på morgonen och satt vid datorn och fixade med iPoden.
Lördag var det jobb, det gick bra, hände inte så värstens mycket, så det var väl som vanligt. på kvällen blev det en tripp hem till Y och hennes nya lägenhet. den var fin. kvällen var fin.
Imorse såg jag mysteriet på greveholm på tv, somnade om och vaknade vid elva, drack kaffe, klädde på mig, sminkade mig och åkte hem till lite fina människor som precis har flyttat in i centrum. sen blev det mediamarkt och mamma köpte sig en dator. och jag är fett avundsjuk, för hennes dator är mycket bättre än min, men jag ska ta och köpa en ny snart. och ja, jag är så nördig att fingeravtrycksläsare är ett måste. haha.

nu ska det lyssnas klart på pang prego, drickas lite mer vin, lyssnas på konstantine och mysa lite. kanske en film.

egentligen har jag en massa mer att skriva, om e och o och allt möjligt, men det går inte riktigt just nu. måste samla mig själv, kanske få ner lite mer alkohol innan allt känns lugnt. ni fattar.

<3
tänkte börja med något fint från lars i billie the vision <3;

"Fjärilen, tack! Det var en underbar sommarafton!
kram Lars"


igår var det slottet, jag jobabde i glassbaren där inne på borggården, det var askul, jag skulel vilja göra det hela sommaren - och det kan kanske lyckas bli så, om jag åker dit snart igen och får tag på mange-man.
och ja, mange-man var fett fin, han var skön som bara den, och han gav mig massa beröm, så jag kände mig ritkigt duktigt. och så sa han ju att jag var tvungen att komma tillbaka snart och hälsa på. han var väldigt frågvis angående jobbfronten, så vi får se. han var mys iallafall.
så där stod jag hela dagen, med världens finaste rock som det står "svenska bagare och konditorer" på och världens största hatt. folk undrade om vi var kungens kockar - eller kocklandslaget - men det var vi ju inte, vi var bara ombedda att hjällpa till - och som tack för hjälpen får man en guidad tur!!! ascoolt.
igår hann jag iallafall ta mig en tur ner till slottsträdgården och titta, det var något av det vackraste jag sett. och jag fick äntligen gå in i biblioteket! shit! jag har aldrig varit så lycklig, det var helt otroligt.

just nu har jag inte så mycket mer att skriva, jag är gråtig som fan just nu, kan inte riktigt sluta någon gång.
jag har druckit en del ikväll, därför går det jädrigt lätt att skriva det här nu tror jag. jag ska nog ta lite till. och kanske ta en liten promis. vi får se.
behöver duscha och sånt. har idag köpt fina kläder - hittade äntligen den där elefanttröjan som jag har letat efter aslänge, lyckades hitta en fin grej att ha på avslutningen på torsdag, fast jag har den redan nu, för den var så fin. köpte också en fin topp på h&m och ett jättevackert halsband med fjärilar och annat fint på. och benvärmare. haha.

jag återkommer när det är lite lättare att skriva. <3