När han på Hemköp frågar om jag är byggarbetare <3


"Restaurangbranschen vs Biobranschen:
En dag ska jag beställa 10 biljetter till någon biofilm. När vi kommer dit ska det visa sig att vi är 16 men att 4 stycken inte vill se den förbokade filmen utan absolut ska se någon annan. En gruppen tål inte reklam, an annan är allergisk mot sluttexter och en tredje vill absolut inte höra på sountracket.FIXA, det gör vi varje dag."

imorgon börjar jag jobba igen. jag har vridit och vändit på känslorna men fortfarande inte kommit fram till vad jag egentligen känner. som vanligt.
den återstående timmen innan jag ska sova tänkte jag spendera i soffan, framför tvn, med ett halvt glas vin och tillgång till islandsbilderna så att jag närsom kan klicka upp något vackert. 
sista helgen i frihet har varit riktigt vacker och bra trots allt. sånt får en att tänka att det nog går att överleva att gå upp tidigt i höst och vinter trots allt mörker som känns så jävla skrämmande.

Vi går ut och dricker, drar till en lägenhet och dansar tills det blir morgon, går ut och möter solen när den går upp över söder. Åker hem och känner att de där pojkarna som morgontimmarna har spenderats med, de pojkarna är värda att spara i sitt hjärta.