november 11

0kommentarer


fade away med freddie wadling och håkan hellström.
helt underbar liten låt.

jag vet inte riktigt vem jag är just för stunden.
det finns för mycket runt omkring som distraherar.
jag sover för lite, borde plugga mer, röka mindre, tänka mindre.
speciellt sluta tänka på sånt som inte är bra för mig att tänka på, vissa personer.

tog en promenad inne i stan idag med J. det var mysigt.
vi skulle titta om julutsmyckningen av stadens gator har börjat än - vilken den har i gamla stan.
det blev en sväng förbi slottet och sen en rätt lång runda inne i gamla stan, J. läste någon liten berättelse vi fick av någon gubbe, den var väldigt.. religös.

det är som virus i hela mig,
hur jag knappt kan hålla mig själv uppe om dagarna, men när jag väl ska sova går det åt helvete.
hur huvudvärken kommer så fort jag låser dörren - och slutar igen när jag kommer tillbaka.
illamåendet. av tanken på mig själv.
det faktum att jag inte har fort ut h. ur mitt huvud. snart måste jag ta tag i det.

om två dagar börjar resan.
resan mot bättre välmående. förhoppningsvis går det framåt.

Kommentera

Publiceras ej