november 27/28

0kommentarer


om jag ska vara ärlig så vet jag inte riktigt vad jag känner om dagen-.
om det är bra eller dåligt.
på minus (bl.a);
- världens mensvärk
- fodra mazarinformar
- nästanköraknivnenitummen-situationen
- slå mig själv med ett lås på fingret.
- världens huvudvärk.

på plus;
- paket från C.
- locktången. (plus att det är platttång och grejer. 8 i 1 äger.
- julklappasinhandlingen.
- 10% på h&m.
- te och lussebullar med mammi och Y.

ja. det är min dag i korta drag.
världens finaste paket var det som landade hos mig - i form av en lapp.
sen var jag på ikea. köpte en tavellist. mediamarkt. köpte julklappar åt mammi och m.
h&m. köpte trosor och annan sak som jag inte kan komma på vad det heter just nu, som passar till min vackra bh som inhandlades för ett tag sedan. till videoaffären och hämta paket.

och nu sitter jag med fint lockigt hår och tittar på spin city.
jag bör sova. prov imorgon. jag har som vanligt inte pluggat.
men jag kan det. det är sånt som jag bara kan. saker om mjöl, mjölk, ägg, kryddor, nötter och fyllningar. sånt som andra inte tänker på, men som jag måste kunna.
och jag kan det.

U2 - all I want is you.
det kan vara världens finaste låt.

Kommentera

Publiceras ej