november 3

0kommentarer


håkan går på repeat.
har varit så in en vecka nu.
sen vi hade varit på ace.

och h. som inte vill försvinna ur mitt huvud.
och jag som börjar få panik för att m. snart åker.
jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.
jag behöver någon sorts trygghet under december månad och just nu vet jag inte alls hur det ska lösa sig.
och det närmar sig så jävla fort nu och.. gaaah!

blev godkänd på halkkörningen iallafall, fast det krävs nog mycket för att misslyckas... det är fint.
något att glädjas över.
annars skolan. och jag trivs.
och jag vill att det ska gå långsamt, så att det aldrig tar slut.


håkan;
aprilhimlen
kärlek är ett brev skickat tusen gånger
för sent för edelweiss
tro & tvivel
sång i buss på villovägar 2007
långa vägar
de fyra årstiderna
dom dimmiga dagarna

det är så jag säger det.
ungefär.

Kommentera

Publiceras ej