kom igen lena!

0kommentarer


som ni förstår så är jag helt fast på håkan. och ja, det lyssnas ju inte på något annat för tillfället.
men det är mysigt, för som vi kom fram till, jag och e,
håkan läker alla sår
och han passar till alla sinnesstämningar.
det här är ju inget jag precis har kommit på, det här har man ju vetat länge, men det är inget det brukar pratas om, så därför tar jag lite tid till att skriva ner det här så att ni andra också ska fundera lite mer på det.

annars så planeras det inför studentskivor. de jag ska gå på. jag har ju ingen egen i år, som ni nog kanske vet.
och det är med lite sorgsen glädje jag tänker på det, för jag är glad att jag bytte skola, men samtidigt lite ledsen för att inte ta studenten som jag skulle.
men tillbaka till ämnet - studentskivor.
på en - min gamla klass - är det litterära gestalter och vem ska jag vara tänker ni...?
FINDUS!
det är ju så självklart.
sen har vi en som det är tema sagofigurer på och vem ska jag vara där då?
jo, tingeling. det var så bra när jag kom på det, det var ju självklart.

både tingeling och findus stämmer så bra in på mig. jag skulle nästan kunna säga att jag är en blandning av tingeling och findus, men det är kanske att ta det ett steg för långt. haha.
sen har vi en med kändistema och där har jag inte kommit på något riktigt bra, men om ni skulle komma på något, någon härlig kändis med, låt säga, rött hår(!) så får man gärna höra av sig.

så idag ska jag försöka ta mig till ett indiska, för jag har sett att de har en massa gröna klänningar, kanske någon som passar till tingeling, findusdräkten ska jag sy själv, fast jag gör en kjol istället för byxor. assnyggt och stentufft.
sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, det pratades om att åka hem till bror och fika, det är alltid mysigt.
om det blir sådär härligt väder igen så kanske jag tar en promenad.
MEN NI HÖR JU, VILKA PLANER!



glömde säga att jag är hes som in i helvete. men det är ju bara vackert. <3

Kommentera

Publiceras ej