paris

0kommentarer


paris/john ME
det kan vara något av det finaste jag hört på länge, jag har varit besatt i den låten ett tag nu.
men ja, texten är så otroligt vacker. och rösten. allt!

egentligen har jag ingenting att skriva om, inga ord som behöver kastas ut,
det är bara en känsla i kroppen, det finns något där, jag vet bara inte vad det är ännu.
alla dessa känslor som finns i mig just nu, jag är så jävla förvirrad, men det har jag redan nämnt, i inlägget innan, så behöver ju inte ta upp det igen.
(jag är fett sugen på kokt korv med bröd, jävlar vad gott det skulle vara, speciellt med den man köper på ikea. ja fy fan)
måste nästan gå upp och kolla om vi har något gott att äta på. satan vad hungrig jag blev.
i övrigt är det fortfarande gamla kalle anka tidningar som gäller, det och dålig tv.

nu blir det mat i form av quinoasallad med kräftstjärtar, fetaost och avokado - plus en massa mer.
sen får vi se vad som händer, om jag lyckas somna elelr hur det blir.

fjärilen

Kommentera

Publiceras ej