<3

0kommentarer



kände att jag var tvungen att få upp en bild på mitt lilla hjärtegryn. hon som jag älskar mer än livet själv.

i övrigt är det kent som spelas ikväll, länge sen, men ibland är det allt som behövs för att få en fin stund.
ouzo och jag funderar på ett bra svar till hjärtats mamma och hurvida jag ska ta en dusch ikväll eller inte.
det börjar bli sent, mitt huvud har varit helt förstört och bara bankat under dagen, men det har varit fint ändå, på sitt sätt. prat med O och det faktum att vi faktiskt fick sluta 1½ timme tidigare än vad vi egentligen gör.

men ja, kanske en dusch, kan vara skönt att få svalka mitt huvud lite. sen borde jag försöka få lite sömn, blev inte så mycket inatt eftersom att jag var livrädd för att somna och drömma en massa äckligt om polen. det var nog ingen bra idé att ladda upp såna bilder innan man ska sova...

puss

Kommentera

Publiceras ej