brudar brudar brudar

0kommentarer


jag vet att alla undrar,
vilken låt sjungs på fyllan (och annars också, iofs)?
och jo, det är den underbara låten alla gillar brudar med ismen och gorillala
det är alltid någon som börjar sjunga på den och sen så är man fast.
fint.

http://www.youtube.com/watch?v=WKV7Crl-41g

(Refräng x3)
Brudar gillar brudar
Killar gillar brudar
Alla gillar brudar
Brudar brudar brudar

Snoppar är så håriga och hår det är ju äckligt
Så om jag va tjej så skulle jag nog vara lesbisk
Tafsa överallt med åtta armar som en bläckfisk
Enda snoppen som får vara med den e elektrisk
Tuttar e som tuttar (ska)
På din tutte snuttar (jag)
Det smakar gott det luktar (bra)
Tuttar tuttar tuttar (ja)
Killar som har trosor på sig tycker jag är läskigt
Brudar som har trosor på sig tycker jag är sexigt
Även om det skulle vara spets eller string
Ser dig där på gatan och det händer nånting
Visa mig (din)
Jag visar dig (min)
Sedan kan vi bara fokusera på din
Din din din, tänk inte på min
Den är bara gjord av blod och lite skinn
Den vill ändå bara in in in
Här har du mitt nummer ring ring ring

(Refräng x2)
Brudar gillar brudar
Killar gillar brudar
Alla gillar brudar
Brudar brudar brudar

Jag gillar brudar och dom gillar mig
Finner ingen anledning till å vinna mig
Å dom bajsade frukter som doftar
Men fjärtar ibland fast då luktar det sommar
Alltid så rent ja dom duschar så ofta
Min brud e så snygg att ja håller hon kopplad
Men ibland går vi ner till en park
Så jag släpper hon fri hon får leka en kvart
Då blir hon glad och hon brukar klä av sig
Hon är det finaste på hela jordklotet
Inte mitt fel att alla brudar vill ha mig
Min tjej är godtrogen och jag är otrogen men
Men ja vet att de skulle va lugnt
Även fast hon visste om att jag knullade runt
Alla vet att jag avgudar min tjej
Men kärlek gör ont hon får stryk varje kväll

(Refräng x2)
Brudar gillar brudar
Killar gillar brudar
Alla gillar brudar
Brudar brudar brudar

För att alla gillar brudar det är allmänt känt
Från 15 December till andra adventer
För att tycket för brudar har jag alltid känt
Från dåtiden till framtiden
Tuttarna putar och sugande trutar
(brudar brudar brudar)
Ni kan få mig att kuta på kuta
(brudar brudar brudar)
För de räcker med att du säger något snällt
Eller ger dom en present
Sedan hoppar dom i säng
Men om bruden inte lyder ja då e de fucked up
Gör hon inte som du vill ja då blir de *klapp klapp*
Nej jag bara skojar jag är inte så där
Så du kan banta å svälta dig halvt ihjäl
Men jag älskar sig som du är för du vet att

(Refräng x4)
Brudar gillar brudar
killar gillar brudar
alla gillar brudar
brudar brudar brudar

puss

Kommentera

Publiceras ej