hockey och fina stunder

0kommentarer


hockey på tv:n - just nu står det 2-1, sverige - tjeckien
samtidigt disskuteras matchen med mina fina polenmänniskor <3
jag är dock inte lika engagerad som de andra två, de håller på att dö lite nu. så söta.
egentligen så skulle vi bestämma en sag att ses på, men det har inte hänt än.
kanske att jag får träffa e imorgon, hoppas på det.

imorgon blir det öl på uteservering efter skolan, för att fira att J har fyllt arton, fett mysigt,
ska försöka få med så många som möjligt, för som jag sa, de som inte är arton kan dricka cola om de inte vill ha alkohol, och om de vill ha det så köper vi andra dubbelt, så det löser sig.
Jag fick något fint skrivet till mig idag förresten;

"- konstpaus -

jag vill ligga på vägen med någon igen! det var så länge sen vi gjorde det, och det var ju så härligt!"

(ibland påverkar man människor. ibland påverkas man själv på köpet.)

och jag åkte hem till o i tisdags, det blev precis som jag trodde.
och jag orkar inte med grejen. vi får se hur det blir, om han inser att det faktiskt inte fungerar.

det fanns mer att skriva, men mitt huvud blev tomt, blev så inne i att sverige vann med 3-1 tillslut.
glass till lunch i solen med mina vackra flickor, vi pratade om hur skitigt livet kan vara ibland och lekte med snickeriets hund. det var fint och jag älskar de där brudarna.

men jag säger godnatt och sänder glada hockeykyssar <3

Kommentera

Publiceras ej