singing that melody

0kommentarer


det dricks vin, plockas bland saker och det är bara mysigt nu.
lyssnar på kent och swingfly i en härlig blandning.
har flyttat på stereon idag, har tänkt göra det i någon månad nu, så det är skönt att få det gjort.
sen blev det till att plocka bort massa skit från min bordgrej som står vid spegeln, så nu är det sjukt välstädat där.
hittade min fina skrivbok som jag köpte i polen, dock dog kameran när jag skulle ta en bild på den, så det får jag väl lägga till senare - och ja, det måste göras, den är så vacker.

det känns rätt bra med allt nu, förutom att jag håller på att få en finne i pannan och det gör sjukt ont.
men ja, har handlat massa grejer idag, bland annat en fin "skjort-tunika" i färgen blå, tomma skivor och lite sånt bra. bakade bullar också, så jag känner mig lite duktig. köpte även knocked up, den är underbar, så jag kanske tar och tittar på den nu då.

och nu kom jag på att jag nog har glömt att skriva att jag slog martin rolinski från bwo härom morgonen. haha. nu låter det ju riktigt dramatiskt också. men ja, grejen var den att han gick på samma tåg som jag var på och stod och hostade mig i håret på resan in mot t-centralen, jag satt mest och småskrattade för mig själv för att det var så konstigt att det var just han. sen skulle vi båda gå av och jag råkar slå till stackarn rätt hårt med min väska, och slinker snabbt ur ett "förlåt" innan jag hoppar av och skrattar högt åt det hela.
det som gör det hela riktigt fint är att jag hade ett paket med glass i väskan...

Kommentera

Publiceras ej