sjuk

0kommentarer


jag är sjuk och för första gången någonsin så förstår jag den lilla gubben i halstablettsreklamen, han som har ett sågblad i halsen. idag känner jag med honom.
jag hostar så myclet att jag bara väntar på att lungorna ska komma upp. eller att jag helt plötsligt ska ha stora blodfläckar på tröjärmarna.
jag tror att ni fattar grejen.

tårttåvling i skolan, det var najs, jag hade hand om megafonen, haha.
nej men ja. det finns inte så mycket att säga. jag vet inte hur fan jag ska orka jobba imorgon, det känns faktiskt ömöjligt just nu.

vad gäller männen i mitt liv så går det inte alls. har inte pratat med e eller mr. svanslös på ett tag och ja, O har typ slutat prata med mig, och jag vet faktsikt inte vad som har hänt, om jag har gjort något speciellt...
jaja.

nu väntar jag bara på att mammi ska komma hem och sen ska jag sova.

<3

Kommentera

Publiceras ej