vårsol

0kommentarer


var och träffade mina sysslingar i fredags, har alltså åkt 65 mil på två dagar bara för att träffa min älskade emmie. jag älskar henne mer än livet själv. och hennes lillebror var så sjukt fin, jag bara längtar tills jag får träffa honom igen. och henne också.
och det blir ju cypern i sommar också. så fint.

annars är det total förvirring som gäller. det bara mal runt en massa skit, och jag vet inte allt vad det är, har ingen kontroll längre. och allt jag vill är att träffa e och få lite klarhet i saker och ting, för var det något jag lärde mig av allt som var med L för några år sedan, så var det att jag ska ta reda på lite mer innan jag säger något om vad jag känner. fast det är inte så lätt när man inte vet vad man ska säga ELLER hur man känner. men jag behöver veta vad han tycker innan jag själv blir helt säker tror jag. så vet jag ungefär. bra utgångspunkt.

jag kan inte tänka klart!

Kommentera

Publiceras ej