♦♥♣

0kommentarer

(varför har de inte spadersymbolen?)

jag är hursom sjuk och hostar sönder mig själv en del.
jag har dessutom inte sovit på flera dagar, jag kommer bara iin i "vilostadiet", men jag somnar aldrig, så jag är helt otroligt trött, så jag hoppas att hostmedicinen kan hjälpa mig med båda mina problem.
en av mina fina flickor har åkt nu och är borta i tre veckor, det är inte okej. saknaden är för stor. redan.
och då åkte hon igår.
och ja, skolan var jättetråkig idag, för den andra fina flickan är ju sjuk, så hon var ju inte heller där.
och jag lär inte komma till skolan mer den här veckan, för jag är ju sjuk nu. bajs.
tur att man är ledig torsdag och fredag.

men nu ska jag lyssna färdigt på pang prego, hosta och sen hoppas vi på att jag kanske får sova inatt.
<3

Kommentera

Publiceras ej