framtiden

0kommentarer


jag brukar sitta och fundera på framtiden, på vad jag ska göra när jag slutar skolan.
det finns vissa saker jag vill och kan tänka mig att göra;
-om gesällutbildningen blir kvar så kan det komma att bli så att jag går den, i göteborg i så fall
-gå calle flygare eller scenskolan. detta är en av mina finaste drömmar, jag tror dock inte att jag har mod nog. eller pengar. CF kostar 42.000:-. det går ju dock att gå kvällskurser, men jag vill göra det ordentliigt och gå terminer.
-plugga till präst eller lärare

bara saker som innebär att jag måste plugga vidare. jag vill verkligen inte sluta skolan.
jag ska nu bara bestämma mig för vad jag innerst inne vill göra. det är det svåraste.
jag kan tillägga att jag har funderat på det här väääldigt länge.
men aa, jobba måste man göra också.

hursom. sjukdomen blir varken bättre eller sämre, jag måste åka till skolan imorgon eller på fredag och hämta böcker eftersom jag har prov på måndag. jag är trött och borde försöka sova.
men jag ska lyssna lite mer på the bro code först.

Kommentera

Publiceras ej