saker

0kommentarer


jag älskar att jag kan se ut genom balkongen från mitt rum, det är helt underbart nu, när man kan se hur fåglarna samlas och flyger iväg. det är så jävla pampigt och vackert.
i övrigt händer i mycket, den enda skillnaden från tidigare dagar är att jag har en ensam kväll ikväll, moderkakan skulle på seminarium eller nåt.
sååå, jag funderar på vad som ska ätas ikväll, om jag ska äta det som blev kvar från gårdagen eller om jag ska göra ny mat.. gårdagens är falukorv, om jag ska göra något nytt så blir det nog mac n' cheese-inspirerat.
vi får se. eller så gör jag soppa, om det finns linser hemma. vi får se.
nu blir det simpsons - har sett de nya avsnitten för någon dag sedan, blev dock väldigt besviken på att de har ändrat introt, det var liksom inte rätt.

Kommentera

Publiceras ej