söndag

0kommentarer


jag lyssnar på julmusik, har diskat och väntar nu på att kaffet ska bli klart.
helt plötsligt så kändes allt så jädra vuxet..
moderkakan ligger och mår dåligt, hon var iväg igår, så jag vet inte riktigt om vi ska hem till M idag, som planerat, på ett sätt hoppas jag nästan inte det, det vore rätt skönt att bara få vara hemma.
om det inte blir av ska jag nog ta en promenad, för det är ändå rätt fint väder, åtta grader varmt till och med.
men vi får se.
jag funderar på om jag ska våga mig in till hon den andra och se om hon lever, men vi får se, det känns så jobbigt, för då kan jag lova er att det inte blir någon mer musik på det här stället, för någon lär ha en rejäl huvudvärk...
jag har funderat på när det är okej att börja göra pepparkakor och jag tror att det blir om två veckor, för det är ju tyvärr så att jag jobbar helgen det är första advent, annars hade det varit bra. jag har ju redan smygstartat med saffransbröd. sen blir det tryfflar och kola och kanske lite knäck senare, när jag känner att jag har lust med det.
aaavisst!

Kommentera

Publiceras ej