trust is shareware

0kommentarer


snart är det sömnen som väntar, men nu är det mysig konversation med en fin flicka och en ouzo som gäller. och lite mysig musik såklart. just nu är det laughing with/regina spector men annars är det mest the ark som gäller just nu, kör alla låtar på shuffle på iPoden och så har man en trevlig resa till och från skolan sen. hur fint som helst.
favoritlåtarna nu är ju trust is shareware, vendelay, no end, 2000 light-years of darkness och så den gamla godingen one of us is gonna die young.
så jag säger lyssna på det och var glad och nöjd, nu ska jag dricka upp, kolla lite mer på de fina pralinerna jag har gjort idag - bild kommer sen, de var för jävra fina faktiskt (och ja, det ska stå jävra, det låter mycket härligare, pröva säga det liksom), läsa lite bok och se om jag kommer på något vettigt att skriva i den nya fina boken från pocketshop. (kolla de skrivböckerna som finns där just nu, och deras bokmärken, man smälter lite inombords)

imorgon kommer bli en awesome dag, jag bara känner det i hela kroppen alltså.
purr


I don't want the trust that can be bought,
My kind of trust is a shy kind of trust but the right kind of trust is shareware

Kommentera

Publiceras ej