°

0kommentarer


det är så mycket som vill ut att det inte blir någonting.
men jag finns här någonstans bakom allting och andas, lever och läser och sådär.
nu är det lov hur som helst. fina grejer. det betyder att jag kan ligga nerbäddad i sängen och bara läsa och dricka te om jag vill, sånt gillar vi. men lite annat händer självklart också, jag ligger inte bara och latar mig. har faktiskt tagit steget och börjat träna också. men mer om det någon annan gång.

nu ska jag fortsätta i min bok (lyckades köpa tio böcker förra veckan. fin fint), läste ut akta er killar här kommer gud och hon är jävligt förbannad/linda skugge tidigare och nu är det när livet stannar/malin sävstam som gäller, helt underbart hemsk, det låter konstigt att säga underbart och hemskt i samma mening, men det är så. det går inte att stoppa tårarna.

så jag fortsätter läsa boken och varva klassisk musik (rondo alla turca & eine kleine nachtmusik/mozart, für elise/beethoven och air/bach) med den underbara try sleeping with a broken heart/alicia keys. de som vill kan slänga pills/the perishers också.
sen blir det sömn, förhoppningsvis vaknar jag med massvis av idéer om vad morgondagen ska innehålla.

kärlek

Kommentera

Publiceras ej