the opposite

0kommentarer

http://open.spotify.com/track/1oiNU61wmew5u1Yo4Rp8BD

jag tänker att jag egentligen borde dra på mig kattstrumpbyxorna och bege mig ut i staden, titta på folk och ta en paus från den här misären ett tag. vi får väl se hur det går med den saken, men det är ju en fin tanke.
och det vore rätt skönt att få slippa sitta och kolla facebook varannan minut och se om han har loggat in igen, för även om jag kanske funderar på det medan jag är borta så kan jag ändå inte kolla det.

hade en astrevlig fredagskväll iallafall, träffade min fina E, vi drack lite vin hemma hos henne (hennes bror bjöd), dansade till massa fin musik och drog sedan iväg till musikhögskolan för att gå på tubafest. hur underbart som helst. vi blev ju då inbjudna av valthornisten som vi konfirmerades med och även en annan kär kamrat från den tiden var med.
så vi lärde oss lite tubafakta som kunde vara bra och gick runt och pratade skit med folk, vi hittade även ett djungelrum som vi hängde i och lyssnade på klickljudet i "en värld full av liv".
när de stängde där så drog gänget till sjätte tunnan och jag begav mig hemmåt, kändes som en bra idé då jag hade varit vaken i nästan 21 timmar.

nehe.  frågan är om man ska höra om någon vill hänka på denna tur till staden, fast E är ju nere i gbg nu tyvärr, det sög ju. och Y vet jag inte. kanske ska smsa och höra... det får bli så.

så, vänta på svar, kolla fejjan några gånger till och dra på sig strumpbyxor. det borde inte vara så svårt, men det kan ju ta nån timme

kärlek

Kommentera

Publiceras ej