the time is now

0kommentarer


HOPPAS ATT ALLA BRUDS HADE EN FIN KVINNODAG!

idag gav jag upp allt hopp om mig själv och tänkte att "nej fan, nu lägger jag ner"
jag lever som i en glaskupa just nu, jag ser allt som händer men jag kan inte påverka något. och jag påverkas inte heller. jag bryr mig liksom inte om något längre, har ingen ork i kroppen.

vi var och köpte en mini-laptop som en lycklig människa kommer vinna i skolan imorgon, sen var vi vid slottet innan jag åkte hem, la mig i min säng, lyssnade på pills tills tårarna ville komma ut och sov.
sen vaknade jag, läste de sms jag hade fått, hörde att mamma kom hem, låg och halvslumrade tills hon ropade att maten var klar, åt, kollade på stjärnkockarna, såg mig själv i publiken och bestämde mig tillslut för att "nej fan, jag är värd mer"
så jag gjorde frappe (två tillochmed) och satte mig för att göra en ny playlist på spottan.
vårsol och sommarkänslor blev slutresultatet och den är hur fin som helst.
jag svarade även på mr. h's sms och jag gjorde det i någorlunda positiv anda, eller ja, mer än vad jag hade tänkt från början iallafall, hade jag svarat när jag fick det hade han fått ett sms med orden "eller så skiter vi bara i allt" och jag tror inte att det hade varit så bra om jag vill fortsätta den kontakten - fast det där är lite upp till honom just nu, för om han fortsätter såhär så ger jag fan upp och anammar min tidigare tanke "nej fan, jag är värd mer". vi får se vad som händer, om han vågar svara och framförallt, om han vågar göra något överhuvudtaget, mitt tålamod börjar som sagt ta slut, om han inte lägger av med den här jävla feghet så smäller det nog snart och ja, det kan sluta i att jag säger åt honom att lägga ner eller ta steget. vilket säkert är för mycket.
ni fattar grejen. jag tänker för mycket just nu.

jag ska lyssna färdigt på minnen av aprilhimlen (att skriksjunga med är ett måste), försöka få mina ögon att koppla av och tillslut kanske somna.

kärlek till alla därute som är värda så jävla mycket mer <3

Kommentera

Publiceras ej