And I said oh my lord why am I not strong

0kommentarer


jag har insett att jag håller på att gå ner mig totalt.
jag jobbar. gör det jag ska. sen åker jag hem och gräver ner mig i sängen. vill inte något annat. vill ligga i sängen och ha nära till tårar.
på helgen är det samma sak. orkar inte. alla känns så tråkiga. orkar inte höra av mig till någon. ingen hör av sig till mig. ligger i sängen.
de enda två jag känner att jag skulle vilja umgås med är långt ifrån.
fast kanske, kanske att jag köper en bussbiljett och sätter mig och åker några timmar. hänger med R och får upp humöret lite.
12 jobbdagar kvar nu. sen får jag träffa den personen som kan rädda upp det här lite.
och ledigheten. skönt.
förhoppningsvis hamnar jag på cypern. behöver allt där.

men just nu är det jag mest av allt behöver varsin kram från mina två darlings som är långt ifrån.
behöver hänga med dem. vara glad.

den där bussturen känns som en bra grej.

Kommentera

Publiceras ej