tisdag

0kommentarer


jag tror att mina böcker borde komma imorgon, det är lycka.
annars är det väl som det brukar.
munnen är inte bra än, eller, högra sidan har nästan slutat göra ont helt nu, men samma skit har satt sig på vänster sida, så det blir väl några veckors smärta till.
inatt låg jag vaken och tänkte på p. och vad jag saknar med honom.
det jag saknar mest är närheten till en annan människa. och intimiteten, och då menar jag psykiskt, jag har nog aldrig varit så psykiskt nära en annan person.

jag vet vad jag behöver göra, det gäller bara att hitta tillfället, och det kommer inte att komma fören han kommer hem igen. men som det ser ut just nu så lider jag ju inte av känslorna.

nu ska jag ha ont, kolla på almanackan som mamma kom hem med (sån med egentagna bilder, ni vet)
och så skulle hon göra något gott att äta. lite te på det så är vi i hamn liksom.

kärlek

Kommentera

Publiceras ej