torsdag

0kommentarer

igår drack jag öl med en av mina arbetskamrater, den bästa skulle ha varit med, men det blev inte så.
istället fick jag veta massa annat kul om både bill och bull. för de där två är ju som bill och bull. och tänk vilken härlig grej att få dricka öl och skvallra lite med en av dem.
insåg att han inte visste något om det som hade hänt med b. härligt. fast aa. nu gör han det.
"varför ligger du inte med b?" haha-

för ungefär ett år sedan krossades jag totalt. jag kan fortfarande inte förstå hur jävla fort tiden har gått.
men det här har resulterat i att dagen har varit lite upp och ner i humöret. och det blev inte bättre för att jag inte fick min vanliga lunchstund med b. men så är det ibland. (däremot gjorde hans "åh! du pratar med mig!" jävligt mycket)

men eftersom att jag är lite halvpepp på livet just nu så ser jag bara allt det dåliga med att kanske bli kär och hur dåliga karlar är. men förhoppningsvis blir det bättre imorgon. jag hoppas på att b håller vad han lovade om att gå ut tillsammans. jag ska ha snygg klänningen på mig (för det tyckte minsann både bill och bull att jag skulle ha)

till vi hörs igen ska jag äta en chokladbit, borsta tänderna och sova.
och så får ni den här av mig idag. det passar med hur hjärtat mår just nu. ibland iallafall
puss!

Kommentera

Publiceras ej