julklappar

0kommentarer

 
vad jag fick i morgonpresent har ni ju redan fått se, men här kommer bilder på vad de andra paketen innehöll!
tre jättefina glasskålar från rosendahls grand cru serie. älskar allt de gör!
alla mina dricksglas är grand cru och nu får de sällskap av fina salladsskålar.
 
vår kokbok! världens bästa kokbok. den har allt man behöver och lite till!
 
en le creuset gryta! som jag alltid har önskat mig! och en blå sån desutom!
det här är nog det finaste av alla paket i år skulle jag tro!
 
men det var inte slut där. jag fick även en duschcréme och ett läppglans från body shop med doften ginger sparkle och två fina andra läppglans från burt's bees! och ett rouge från kicks som jag inte fick med på bild, men det hade den perfekta nyansen!
 
och så fick jag en konjaksvamp från make up store och en jättebra borste att tvätta ansiktet med från body shop!
vad gick ni för bra saker i julklapp? 
puss.
body shop, burt's bees, grand cru, jul, le creuset, make up store, paket, vår kokbok,

Kommentera

Publiceras ej