två listor. del två.

0kommentarer

 
nu har jag ätit mjuk pepparkaka och laddat inför del två!
 
listan över saker som har hänt i år;
-i början gick livet mest på som vanligt, en fin kille var kär i mig en period men jag kunde inte få till det där med känslorna tyvärr. så kan det gå. rätt ofta för mig faktiskt.
-jag opererade ut två visdomständer. läskigt som tusan men samtidigt helt fantastiskt när man fick lull-lull. och min läkare och min sköterska var några av de finaste människorna jag träffat.
-jag var på lägenhetsvisningar och tillslut var det min tur att...
-...flytta till MIN EGEN LÄGENHET! helt fantastiskt kul var det. att bara få göra iordning och ställa saker precis vart man ville. vissa trodde att det skule se ut som en katastrof här hemma, men det är rent och allt är iordning, i den ordningen som jag vill ha allt i. underbart.
-den där pojken jag träffade som var fin. sen åkte han iväg. så kan det gå. det var nog lika bra kanske.
-jag hade min första riktiga semester. gjorde väl egentligen inget vettigt, men känslan av semester var så otroligt härlig!
-firade födelsedag med alla mina finaste människor! vi drack öl i solskenet på min balkong och när det var dags för att grilla så öste regnet ner. hela lägenheten var full med blött gräs och det skrålades hela kvällen. och shotades och pratades och skrattades! åh vad härligt det var. och på ett ungefär den första fest jag har haft när jag fyller år. om man inte räknar alla med släkten (som är mellan 80 och döden).
-alla kvällar med finafinafina kläder och drinkar och föreställningar och fester och stundetskivan som jag var på. alla de där kvällarna som man minns. de som var något alldeles extra.
-i september flyttade cosmos in här och sen dess har inget varit sig likt. på det bästa av sätt. sån kärlek jag får av honom. åh. min purrpurrpojke.
-jag och robin började spela in podd. ni hittar den på iTunes. (frida och robin dricker)
-sen dess har det mesta bara varit. förutom förra helgen.
-när jag var i hamburgsund. första gången jag var på kusten på många år. det var så fint. trots snö och kyla. och att få träffa ninni igen. 
 
så. det var de mest speciella ögonblicken i år. de där som jag bär med mig länge. 
vilka var era bästa ögonblick i år?

Kommentera

Publiceras ej