boost

0kommentarer


igår kom kvinnan från förra veckan tillbaka och åt lunch, hon är inte där varje dag, men är ändå en sån som jag räknar till "de vanliga". hon är underbar.
och hon är så härlig, igår när hon kom var det väldigt lite med folk, så hon tog lite mer tid på sig till att fråga hur jag mådde och sådär. och så la hon till "du har fortfarande väldigt vackra ögon!"
och då smälter man ju lite ändå. åh vad det är fint att få höra sånt när man är i slutet av arbetsdagen och är lite småtrött. och igår var jag ju lite ledsen också.

men nu ska jag snart ta och bege mig iväg igen. bara borsta tänder och fixa håret.
idag är det ju snyggklänningen som gäller och hoppas på att han blir så förälskad att han inte kan annat än att bli min.

eller som min finaste skrev;
"inför imorgon, ta dem med storm;

Cause baby you're a firework
Come on show 'em what you're worth
Make 'em go "Oh, oh, oh!""

Kommentera

Publiceras ej