julaftonsmorgon

0kommentarer

 
så var det äntligen jul igen!
jag och min mamma byter alltid ett paket på morgonen så att man ska klara av att vänta till resten sen på kvällen. i år valde jag att lyxa till det ännu mer och bjuda min mamma på champagnefrukost. 
 
 
såhär såg det ut när jag väckte henne. i mammas paket låg det en mymlanmugg. från muminserien ni vet.
jag har i år bara köpt grejer som jag vet att hon vill ha men som hon aldrig kommer att köpa till sig själv. men mer om de andra paketen sen.
i mitt paket låg det här;
bara sånt där smått som jag gillar! en handduk med en vacker kvinna och så står det "I'm queen of fucking everything" och kylskåpsmagneten med en annan mycket vacker kvinna ser ni ju själva vad det står på. och världens finaste burk! 
bara saker som är typiskt mig!
 
hoppas att ni har det bra och att ni får fina klappar! vi hörs senare om vad som ligger i de andra paketen, men nu ska jag titta slutet på kalle anka och sen är det dags att laga mat!
god jul vänner!
champagne, frukost, jul, paket,

Kommentera

Publiceras ej