helgplanen

0kommentarer


snart är det helg, det är sju timmars sömn och nio timmars jobb, sen är det äntligen dags för två dagars ledighet.
mina planer för helgen;
-fira av en arbetskollega som slutar. gratis bubbel och öl och trevligt tackar man ju inte ner till.
-storhandla på lördag. har inte en endaste grej hemma. nervositeten att toalettpappret ska ta slut den här veckan har varit stor. men jag har halva rullen kvar, så det ska nog sluta riktigt bra det här.
-äta isterband med mamma på lördag. har börjat fatta grejen med det, men man måste verkligen ha alla tillbehören med i varje tugga. gott!
-orka städa.
-köpa kökspall. har hittat en på åhléns som är perfekt. tänkte slippa allt det där med att bygga ihop en pall av stolar med grejer på. orkar inte leva farligt mer.

och nästa vecka ska jag till veterinären med mammis katt och så ska jag boka tid för kastrering av min lille prins. herregud. storslagna planer liksom.

nej! nu är det sovdags! peppa fredagen allihopa!

Kommentera

Publiceras ej